Zonnehof ontvangt smakelijke cheque

Eind september heeft Kiwanis Westland de cheque van 12.000 euro overhandigd aan De Zonnehof uit Naaldwijk. Het aanwezige team van De Zonnehof, onderdeel van Ipse de Brugge, was geëmotioneerd, diep onder de indruk en blij verheugd. ‘Dit is te gek, echt onwijs super!’, was de eerste reactie van het goede doel van de 10e editie van Culinair Westland.

Kiwanis Westland zet zich als serviceclub in voor goede doelen die aan kinderen gelieerd zijn. Belangrijk vinden zij het dat het doel de ontvangen gelden concreet inzet. Wil van Leeuwen, voorzitter van Kiwanis Westland, hierover: ‘We zijn jaarrond bezig om de opbrengst van onze activiteiten goed te laten besteden. Wij hebben het goed en wensen het ook de kinderen toe. In ieder geval om het iets beter te hebben. De keuze voor De Zonnehof als goede doel van de 10e editie van Culinair Westland was unaniem.

Geëmotioneerd en ontzettend blij

Gonnie Vreugdenhil mocht uit handen van Evert van Malkenhorst, hoofdsponsor van het culinaire festival, de cheque in ontvangst nemen. ‘We waren al ontzettend blij dat we als goede doel uitgekozen werden. Onze intentie is om dit bedrag te besteden aan een rolstoelschommel voor de kinderen. Wel zijn er nieuwe ontwikkelingen waar deze mooie donatie aan bij kan dragen. Ondanks dat het namelijk een van de hoogtepunten voor de kinderen is, dreigt het zwembad van De Zonnehof te sluiten. Mocht het ons lukken om deze sluiting te voorkomen, dan zouden we het bedrag graag aanwenden om een het zwembad te verbeteren. Maar wat een bedrag, daar moeten we gewoon even van slikken’, aldus een geëmotioneerde Gonnie Vreugdenhil van De Zonnehof. De leden van Kiwanis Westland namen dit voorstel met applaus aan.

Culinaire verrassing

Daarnaast is tijdens de overhandiging van de cheque ook de prijswinnaar bekend gemaakt van de actie tijdens Culinair Westland. Uit alle bezoekers die een prijsformulier konden invullen is de heer Arend Voskamp uit Naaldwijk de gelukkige winnaar. Evert van Malkenhorst van Malkenhorst Makelaars zal bij de heer Voskamp een heerlijk culinair diner bereiden voor zes personen.